Tuesday, June 19, 2012

Kembali Berblogging!

Dah berkurun kot aku tak update blog.Baru sekarang sempat menjengah blog aku yang sudah tebal debunya.Kenapa korang tak tolong  bersihkan blog aku yang dah berhabuk bagai ni? Sekarang ni pun curi-curi waktu nak menggatalkan tangan mengupdate blog yang hampir usang tergendala ni.

Sekarang ni titlle aku dah berubah daripada 'Cik' kepada 'Puan'.Kehidupan orang dah kahwin ni lain la tak macam zaman anak dara dulu.Lagi-lagi sekarang aku dah ada anak.Princess kesayangan aku.Banyak ragamnya tak payah ceritalah.Tak apa lah.Ini adalah salah satu cabaran dalam kehidupan.Hidup ini memang tak lekang dengan dugaan dan cabaran.Mujur ada keluarga sebagai pembakar semangat.Family is important you know!


Takkan aku lupa saat saat mengandung my princess.Nasib baik aku ni tak mengidam yang bukan bukan.Nak story pasal saat aku melahirkan my princess ni mungkin di lain entri la.Itupun kalau ada masa.Hehehe...Akan cuba aku usahakan.Now,my princess yang banyak ragam ni lah penyeri hidup aku.Terfikir nak cari kerja untuk membantu suami.Mungkin dalam bulan 7 kalau ada rezeki.Sekarang ni full time menguruskan my princess je.


Akan datang aku bakal bergelar ibu yang bekerjaya.Insya.Allah.Mudah-mudaham segalanya dipermudahkan Yang Esa.Amin...

No comments: